070 357 0800

Aysist Medewerkerportaal

Optimale zelfregie

Het Aysist Medewerkerportaal biedt toegang tot planning, berichten, urensaldi en het dagrooster. Ongeacht plaats of tijd: de gegevens zijn altijd actueel. En naast het Medewerkerportaal op laptop of PC is er ook nog een app. Daarmee heeft je team het inzicht ook paraat op mobiele apparaten.

Het Medewerkerportaal sluit perfect aan op teams die zelfsturend werken. Je kunt zelf beschikbaarheid aanpassen, inschrijven op openstaande diensten, diensten ruilen en verlof aanvragen. Door het actuele overzicht weet de rest van het team altijd waar het aan toe is.

Zo krijgen medewerkers een grotere rol in het gehele planningsproces en meer regie over hun werk-privébalans. En een grotere rol in het gehele planningsproces.

Aysist Mobile: gegevens altijd paraat

Naast het Medewerkerportaal op PC of laptop zijn gegevens ook beschikbaar via een app. Hiermee zijn planning, agenda en uren voor iedereen echt altijd binnen handbereik. Ongeacht tijd of plaats en op diverse mobiele apparaten. Een waardevolle aanvulling voor nog meer inzicht.

Inzicht en tijdsbesparing

Met actuele gegevens over de planning, kun je 10 – 15% meer openstaande diensten invullen. Je hebt tenslotte inzicht. En door dit inzicht bespaar je fors op planningstijd en kosten voor externe uitzendkrachten. De zelfmatchingfunctionaliteit maakt flexplanning mogelijk.

Het Medewerkerportaal en de app zijn standaard gekoppeld aan RoosterPlan en FlexPlan. Hiermee zijn de belangen van zowel je organisatie als zorgprofessionals geborgd. En dat resulteert in de beste zorg voor de cliënt.

null

Gerelateerde oplossingen

Meld je aan voor de digitale nieuwsbrief